wtorek, 12 września 2006

OTWARCIE SALONU EMPiK W STAROGARDZIE


14 września rozpocznie swoją działalność salon EMPiK w Starogardzie Gdańskim. Nowoczesny, dwupoziomowy salon o powierzchni ponad 400 m2, mieszczący się przy Rynku 15, będzie już 81. punktem sieci EMPiK. Podobnie jak inne salony w Polsce, będzie oferował dostęp do dóbr kultury, wiedzy i rozrywki - w pełnym zakresie i na najwyższym poziomie. EMPiK, który jest częścią grupy NFI EMPiK Media
& Fashion, dynamicznie się rozwija, wychodząc naprzeciw nowym potrzebom
i włączając do swojej oferty najnowsze formy kultury.



Dzięki usłudze "Kultura bez granic" Klienci EMPiK-u w całym kraju mogą wybierać spośród 2 milionów produktów zarówno polskich, jak i zagranicznych - książek, prasy, płyt z muzyką, filmów, multimediów, nowych form kultury oraz produktów hobbystycznych.

W nowym salonie EMPiK w Starogardzie Gdańskim każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie - oferta jest skierowana do osób w każdym wieku, o różnych gustach
i zainteresowaniach. Klienci mogą wybierać zarówno spośród wydawnictw masowych, bestsellerów, jak i pozycji adresowanych do koneserów. Wszelkie artykuły z oferty EMPiKu niedostępne w danym momencie na półkach, można zamawiać w Punkcie Info
i otrzymać je w ciągu 96 godzin.

W salonie będą działy z prasą, książkami, muzyką, filmem i artykułami papierniczymi. Fani multimediów będą mogli przetestować najnowsze wydawnictwa w strefie gier. Urządzono także specjalny kącik dla dzieci, dostosowany do potrzeb małego klienta skalą, kolorystyką i atmosferą. Wszyscy klienci będą mogli przed dokonaniem zakupu swobodnie przeglądać książki czy prasę na rozstawionych w salonie wygodnych siedziskach.

W pierwszym dniu działalności starogardzkiego EMPiK-u dla Klientów przygotowano szczególne atrakcje. Gościem tego dnia (o godz. 15.00) będzie Szymon Wydra
z zespołem Carpe Diem. Fani będą mogli kupić ich najnowszą płytę "Bezczas" i zdobyć autograf. Natomiast o godz. 18.00 "na żywo" z nowego salonu będzie nadawany najpopularniejszy muzyczny program stacji radiowej RMF FM PopLista, którą poprowadzi Darek Maciborek.

Kontakt: Monika Marianowicz, Dyrektor PR & Event,
tel. (22) 551 30 89, 0 603 114 646, monika.marianowicz@empik.com

Grupa Empik Media & Fashion (EM&F) jest czołowym operatorem marek konsumenckich na rynku polskim. Grupę tworzy obecnie 10 spółek operacyjnych o profilu handlowym oraz Empik Media & Fashion jako spółka holdingowa. Łączna wartość przychodów spółek Grupy EM&F w roku 2005 wyniosła 1,169 mld PLN, zysk netto z działalności kontynuowanej wyniósł 60,9 mln PLN. Działalność spółek EM&F koncentruje się na rynku produktów konsumpcyjnych wyższego rzędu - tzw. rynek lifestyle.
Spółki należące do Grupy EM&F działają na rynku od ponad dziesięciu lat. Posiadają szerokie doświadczenie biznesowe, wykwalifikowaną kadrę zarządzającą, rozbudowaną sieć sprzedaży detalicznej - 272 sklepy i punkty usługowe, włączając 13 salonów Zara (stan na 31.08.2006r.) - oraz liczną i stabilną bazę klientów.
Do portfela marek zarządzanych przez EM&F należą m.in. czołowe polskie specjalistyczne sieci handlowe (Empik, Smyk, Galeria Centrum); spółki specjalizujące się w zarządzaniu wiodącymi sieciami odzieży markowej jak np. Mango, Hugo Boss, Esprit, Mexx, Aldo, Wallis, River Island i Zara (marka zarządzana w Polsce przez Zara Polska Sp. z o.o., z którą EM&F jest powiązana kapitałowo), a także sieć szkół języków obcych SJO Empik i Speak Up oraz sieci salonów fotograficznych EMPIK Foto. Do portfela Grupa EM&F należą także spółki Optimum Distribution Polska oraz Optimum Distribution Czechy i Słowacja, zajmujące się dystrybucją marek kosmetyczno-perfumeryjnych, takich jak Chanel, Dior, Clarins, Shiseido, Thierry Mugler, Ingrid Millet, Matis, Salvador Dali, Loewe, jak również Kenzo, Calvin Klein, Guerlain, Givenchy, Lancaster, Bourjois, Cerruti, produktów optycznych marki Bausch&Lomb; odzieży sportowej marek Sergio Tacchini i Protest.
Marki zarządzane przez EM&F są bardzo dobrze rozpoznawalne i postrzegane jako wiodące na rynku.

Ponadto Grupa EM&F jest powiązana kapitałowo ze spółką Sephora Polska Sp. z o.o., posiadającą sieć 50 perfumerii w Polsce (stan na 31.08.2006 r.) oraz spółką coffeeheaven international plc., która jest właścicielem 53 markowych kawiarni w Polsce, na Łotwie i Słowacji, w Czechach oraz w Bułgarii (stan na 28.08.2006 r.).








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz