Do konkursu mogą zostać zgłoszone tylko zadania ujęte w gminnym programie usuwania azbestu, współfinansowane ze środków własnych gminy, obejmujące demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów azbestowo - cementowych pochodzących z nieruchomości przeznaczonych w całości na cele mieszkaniowe, stanowiących własność/współwłasność wyłącznie osób fizyczne lub współwłasność osób fizycznych i gminy oraz nieruchomości rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rolnego rolnika indywidualnego.
Szczegółowe informacje umieszczone są na stronie internetowej Funduszu pod adresem :
www.wfosigw-gda.pl.
W związku z powyższym właściciele nieruchomości położonych na terenie gminy Zblewo, którzy zamierzają w 2010 roku wymienić pokrycie dachowe z płyt azbestowo - cementowych na budynku mieszkalnym, budynkach inwentarskich i gospodarczych w gospodarstwach rolnych, proszeni są o złożenie wniosku osobiście w Urzędzie Gminy w Zblewie, pok. nr 16. Wniosek należy złożyć na przygotowanym druku wniosku wraz z załącznikiem nr 1 "oceną stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest".
Druki wniosku i załącznika nr 1 "oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest" można pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy Zblewo, www.bip.zblewo.pl w zakładce "Formularze do pobrania" lub w Urzędzie Gminy, pok. Nr 16.
Wnioski będą przyjmowane w terminie od 15 grudnia 2009 r. do 28 lutego 2010 r.
Wnioski niekompletne i złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz