Oto główne problemy, jakie zostały poruszone:
1. Czy jesteśmy niedożywieni?
2. Czy jesteśmy niewysportowani?
3. Czy jesteśmy niekreatywni?
Na marginesie. W mediach ukazuje się mnóstwo materiałów o niedożywieniu, niechęci młodych do uprawiania sportu i braku kreatywności. Stąd te zagdanienia.Klasa I
Klasa II
Relacja z warsztatów w klasie II
Ad. 1
- Moim ulubionym daniem jest żurek z jajkiem oraz leczo - mówił Paweł Landowski. - Posiłki są jedniodaniowe. Obiady w naszej szkole są bardzo smaczne. Porcja kosztuje 2 złotych. Dużym powodzeniem cieszą się desery, tj: jogurty, naleśniki czy racuszki.
Paweł nie widzi w szkole niedożywionych dzieci.
Ad. 2
W naszej szkole nie ma warunków do uprawiania sportu - mówił Daniel Pienschke. - Powinny być hala i basen. W klasie II gimnazjum najchętniej uprawianymi dyscyplinami są siatkówka oraz piłka nożna. Wiele osób chętnie brałoby udział w zajęciach z innych dyscyplin.
Ad. 3
W naszej klasie są indywidualności, osoby bardzo ambitne - mówił Aleksander Ciesielski. - Chłopcy w większości chcieliby zostać mechanikami lub elektrykami.
Olek chciałby otworzyć swój własny warsztat samochodowy, Agata Zimnak pragnie zostać architektem lub sportowcem, Natalia Para - policjantką, Marta Szwedowska - sportowcem, Karina Jasińska - kosmetyczką. Dwie dziewczyny chciałby zostać fryzjerkami.
Agata Zimnak
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz