piątek, 30 stycznia 2004

e-stacja na imprezowo

Ruszyła nowa akcja promocyjna rozgłośni "e-stacja". Celem jej jest pozyskanie nowych odbiorców w bardziej bezpośredni kontakt niż do tej pory. Każdy, kto znajdzie się na ekskluzywnej imprezie może poznać tych, których na co dzień słyszy w głośniku."Tankuj swoją ulubioną muzyke ... także na imprezie!" - to hasło towarzyszy nowemu pomysłowi, który realizują pracownicy pierwszego polskiego radia internetowego. Targetem "e-stacji" są ludzie w przedziale wiekowym od 18 do 35 lat. Muzyka prezentowana na imprezach jest w głównej mierze skierowana właśnie do nich - mówi jeden z pracowników działu marketingowego.

W każdy czwartek rozgłośnia proponuje swoim słuchaczom rytmy bounce, soul i hip-hop. Natomiast w piątki funku & house. Ceny biletów dla tych, którzy nie posiadają wejściówek wygranych na antenie w ciągu tygodnia kosztują od 5 (panie, studenci) do 10 zł (normalny).

- Zadecydowaliśmy że najlepszą formą promocji i zachęcenia słuchaczy do włączenia e-stacji jest zaprezentowanie im naszego radia w innym miejscu. W wakacje wiadomo, organizujemy imprezę "netparty", a w ciągu roku będą to właśnie imprezy w klubach w całej polsce. - mówi prezes fundacji "e-integra" (właściciel radia "e-stacja).

Cykl imprez odbywa się w Sopockim klubie Garaż. Za konsoletami zasiadają dj"e radia jak i goście specjalni nie tylko z Polski. Trwają również prace nad uruchomieniem imprez także w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i innych miastach, gdzie rozgłośnia posiada swoje lokalne odziały.


http://www.medianews.com.pl/info_media1063.php3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz